Glad sommar!

Vilket grymt jäkla pass jag varit på.
Riktigt sköna sommarlåtar, bra stämning och supertaggade instruktörer.
Det var solstolar, badmadrasser och massa sommarpynt på scenen.
Allting gick bara så bra, tror det var för att jag var så motiverad innan.
Jag hoppas på en repris på detta pass, de pratade om att det kan dyka upp om två veckor.
På pumpen hann vi gå igenom alla muskelgrupper förutom att vi skippade utfallen.
Jag kände mig relativt stark i kroppen även fast jag vilat från styrketräning en vecka.
Spinningen gick riktigt riktigt bra, hade så mycket energi och det var bra tryck i salen.
Sista låten blev en "tävlingslåt" mellan två lag där vi peppade varandra, mer sånt tack!

Jag är nu på sprudlande humör och ska passa på att plugga lite innan desperates!
Återkommer senare med lite träningsplanering inför resten av veckan.


Beachshortsen var på. Kanske det mest osköna plagg jag tränat i :) Men vad gör man inte för sommarkänslan?

Övertaggad? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0