Fredag!

Ojoj vilken fredag.
Har varit full fart sen tidig morgon.
Det är barn som virvlat runt, både på jobbet och hemma hos min syster.
Underbara barn!

Dagens motion blev att cykla fram och tillbaka till syrran, vet inte hur långt det är men några kilometer och man hinner bli rejält svettig på vägen iaf :) Bättre än ingenting.

Jag har varit pigg idag och haft energi. Det är alltså dags för mig att börja träna nu.
Imorgon går startskottet, märkligt att "börja" träna på en lördag.
Jag har dock inte riktigt bestämt vad det blir. Löpning eller spinning, lite beroende på när jag vaknar.
Ska träna på morgonen så att jag har hela dagen fri för shopping, plugg och sedan vårfest :)
Tänk om jag hittar mig något fint träningslinne att shoppa, det är jag värd nu känner jag.

Hinner inte med något mer blogginlägg idag så alla mina lovord om IKSU får komma en annan dag.
Nu ska jag sova, innan 23 jag vet....men jag var ju uppe innan tuppen så då är det OK! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0