Cyklingen

Idag var det lite opeppande att gå in i spinningsalen när solen sken hur klart som helst utomhus. Men är det måndag och cykel70 så är det. Jag blev desto mer peppad när jag mötte upp mina träningskompiar. Idag var vi fyra stycken som kämpade och slet tills svetten rann. Det ger mig så mycket att ha mina kompisar omkring mig när jag tränar, jag blir mycket mer peppad :)
Jag kände mig pigg i benen och såhär i efterhand känner jag att jag kunde ha vridit på ännu mer växel, har varit på det passet nu några måndagar irad så dags att kruta på lite mer nu när man vet upplägget!

Imorgon tänker jag ta tillvara på solens strålar...om de väljer att visa sig.
Det får bli en joggingtur ute i friska luften.

Måste återgå till plugget nu, sååå tråkigt och sååå mycket att göra :/
Hoppas inte träningen måste bli lidande i veckan, måste försöka få ihop det ändå!


Godnatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Alva

Det verkar som om spinningpassen är dina tränings favoriter (= Funderar på om jag ska prova på det någon gång...

Stackare som måste sitta och plugga elva på kvällen. Lycka till!

2010-04-12 @ 23:02:09
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0