Cykel40

Fick sluta tidigare än väntat idag på skolan så orkade inte vänta till kl. 16 då jag egentligen tänkt träna.
Det blev ett spinningpass på 40 minuter idag.
Jag tog ut mig totalt och det var bra tempo och bra musik på passet.
Kändes riktigt bra att vara tillbaka!
Blev ingen styrketräning idag utan sparar mig till pumpen imorgon.
Är grymt taggad på Beach2010 passet. Måste bara gräva fram en snygg outfit ;)

Ikväll blir det en liten promenad för att hämta ut paket på kiosken och sen kanske lite grillning vid Nydalasjön.

Livet är ganska så bra just nu, vårglädje kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej,

Eftersom jag är cyklist har jag länge funderat på att våga mig på att prova på ett spinningpass. Vad jag har hört så är spinningpass mest träning för konditionen och inte så mycket styrka, stämmer det? Jag tänker på att när man är ute är det vindmotstånd och backar... som inte finns inomhus.

//Matilda

2010-04-28 @ 21:44:31
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0