Bye bye sugar

Vad roligt att det blivit två till som hänger med på sockerstoppet.
Det är Alva och Maya som hakar på.
Grymt tjejer, nu kööör vi :)

Hittils har det gått fyra dagar för mig utan sötsaker, ingen match än så länge.
Har dock blivit erbjuden godis tre dagar irad nu.
Det har gått bra att tacka nej, oförskämt bra.
Tror att det blir värre i helgen då jag ska på kalas.
Helgerna har på sistone innehållit godis i flera veckor så får se hur kroppen och knoppen reagerar utan.
Himla tur att frukt och bär smakar så bra som det gör!




Kommentarer
Postat av: Alva

Jag har klarat min första dag utan svårigheter!

Jag ska också iväg på kalas nu ikväll faktiskt. Men det är bara att stålsätta sig och träna lite extra på det vänliga men bestämda nejet! (=

2010-04-09 @ 09:22:18
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0