Bokningsknep

Idag är en dag då jag känner mig allmänt opeppad på allt vad träning heter.
Alla har ni väl haft en sådan dag någongång?

Jag har nu i alla fall bestämt mig för att gå på cykel40 och core ikväll.
Kvällsträning hör inte till vanligheten för mig men hittade inga andra pass jag ville gå på och känner mig för omotiverad för att ha bra självdisciplin i gymmet. Idag förlitar jag peppen till instruktören.

Jag är övertygad om att jag kommer att vara helnöjd efter passet, bara nu jag är lite trött och grinig :)

Ett av mina knep för att inte kunna smita ifrån träningen är att boka i förväg. Avbokar man inte senast en timme innan så får man en straffavgift på 50kr om man inte dyker upp och hämtar ut sin lapp. Då är det ju lika bra att pallra sig iväg istället för att stå och betala pengar för sin lathet.

Nu är det bara för mig att ladda om inför kvällen och bestämma mig för att cykla järnet :)
Tankens kraft kan ofta lura kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0