Blandad kompott

Sådärja, ett blandat träningspass genomfört.
Svängen på gymmet blev inte så lång. Brorsan dök upp här hemma och ville låna datorn så vi kom iväg lite försent.
Jag inledde med 5 minuter rodd som uppvärmning. Brorsan skulle ro 45 minuter, vi har lite olika uthållighet :)
Sedan körde jag sidolyft samt rygglyft 3*10 på varje sida samt ryggen.
Efter det var det dags att gå till spinningen. Kanonroligt 40 minuters pass där svetten rann och benen brände. Jag kände att jag hade bra återhämtningstid så kunde köra på igen efter att mjölksyran tittat fram.
När jag kom hem kände jag att jag orkade lite mer styrka.
På med Spotify och lägga upp 3 bra låtar att träna till.

Det blev:
Break your heart som benlåt. Både utfall och benböj kombinerat.
Telephone som axellåt. Lite olika övningar med mina 3kilos hantlar.
Stereo love blev maglåt. Situps i olika former samt plankan.

Mycket härlig lördagsträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0