Ändring i schemat

Hej!
Eftersom jag var klantig nog att tro att vi slutade skolan klockan 15 när det egentligen var så att vi slutade klockan 14 så blev det en liten ändring i träningsschemat. Jag och Sandra gick till gymmet klockan 14 istället och det innebar att spinningen uteblev eftersom den inte var förän klockan 16.15 och jag massor med böcker som väntar på att läsas så blev det bra med en sväng på gymmet.

För att summera passet lite kort:
Uppvärmning 5 minuter med rodd.
3 olika övningar för bröstmuskeln. Skivstång, fria vikter samt sittandes maskin.
2 olika bicepsövningar. Maskin samt hantlar.
Magen fick en omgång med "magdödaren" som jag precis valt att kalla den. Olika crunches med en liten boll bakom ryggen. (Inte en pilatesboll utan en mycket mindre).

När jag ser såhär svart på vitt vad vi tränade så känns det inte som så mycket men jag skakade i armarna då jag gick därifrån så det var ett bra pass. Min bröstmuskel har fått vila ett tag så där kände jag mig ganska svag medan jag har ökat i biceps. Jag känner att jag måste få in en balans i kroppen så att jag inte är supersvag i vissa muskler och superstark i vissa. Symmetri kan vara något att sträva efter även om det är grymt svårt!

Tack för ett bra pass Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0