Pilates

Imorgonbitti tänker jag testa något nytt.
Jag jobbar till 20.30 imorgonkväll så blir lite sent att träna.
Därför tänker jag testa en Pilates Dvd som finns här i lägenheten jag hyr.
Jag har sett introduktionsfilmen nu med lite grundinstruktioner för Pilates.
Det finns ett pass på 20 minuter och ett på 35 minuter på Dvdn.
Jag tänker börja med det på 20 minuter imorgon, ska bli intressant.
Tror sådan träning är supernyttig för mig. Yoga finns även på Dvd här i hushållet.
Det får bli nästa utmaning för det om något skulle min kropp bli superglad för.
Jag har dock inte riktigt tålamod för den typen av träning men jag ska vara snäll med min kropp har jag tänkt och göra ett försök eller två.
Pilates by Casall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0