Måndagsspinning

Så var måndagen avklarad igen.
Jag kom ganska nyss hem, blev en lång dag för jag åkte 07.00 imorse.
Ikväll har jag varit på spinning, ett 55 minuters pass.
Shiiit alltså, det var stenhårt från början till slut och jag hade mycket att ge men låg ofta på gränsen till mjölksyra.
Jag gillar verkligen det där passet, det är många intervaller och det är min kopp av te. Svettnivån är helt galen, tror aldrig jag svettats så mycket som idag och det är ingen överdrift. Grym skön känsla efter passet iaf.
Tror dock jag måste hitta ett nytt bra cykelpass för detta passar inte riktigt med mina jobbtider.
Dags att vidga vyerna och testa ett nytt Sats nu när jag flyttat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0