Lyft lite skrot

Hello Hey!
Idag gick jag till gymmet för att styrketräna.
Det blev ett bra pass även fast jag improviserade på plats och hade inte tänkt ut innan vad jag skulle köra.
Biceps, triceps, bröst, axlar, mage och rygg blev det idag.
I princip hela överkroppen alltså. Jag valde att köra lite färre reps och tyngre vikter idag, lite pga tidsbrist.
Jag gillar gymmet just nu men är också taggad på Bodypump.
Imorgon blir det antingen Bodypump eller spinning, får se när jag är klar från jobbet.
Lite mycket jobb just nu samt att jag städar ur min gamla lägenhet och umgås med vänner, därav sena kvällar och lite dåligt bloggande, en skärpning kommer snart.
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Suzan

ibland kan improvisation vara bra det med! heja!

2011-09-05 @ 15:47:36
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0