Hello!

Jag återkom aldrig igår, var så trött så glömde helt bort att blogga om mina fantastiska 5 kilometer jag sprang.
Det var suuuuperjobbigt och jag ville nästan kräkas ibland, jag springer alltid för snabbt på löpbandet för att sedan springa lite långsammare och hämta andan någon minut och sen ösa på järnet igen. Det blir alltså ALLTID intervallliknande pass då jag ställer mig på ett löpband, jag skylle på bristande tålamod.
Hursomhelst skrapade jag ihop 5 kilometer och det känns jättebra eftersom jag inte gjort det på länge.
Innan blev det bröst och axlar i gymmet.
Nu ska hela kroppen få en omgång, Bodypump står på schemat, idag ska jag öka liiite till på benen har jag tänkt, hoppas jag klarar det.
Ha en fin kväll så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0